Wracamy do podróżowania!
Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa i higieny podczas podróży na wakacje, w miejscu pobytu, a także w czasie powrotu do domów. Jako profesjonalny organizator cały czas monitorujemy sytuację i dostosowujemy się do wszelkich oficjalnych rozporządzeń władz zarówno w Polsce, jak i w kraju do którego się wybieramy.
Wiemy, że macie wiele pytań związanych z nową sytuacją. Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi, niezbędnymi informacjami, które ułatwią Wam przygotowanie się do wyjazdu.

Rezygnacja z wyjazdu i zasady zwrotów
Uczestnik ma prawo zrezygnować z wyjazdu i odstąpić od umowy o udział w imprezie turystycznej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami w przypadku wystąpienia obiektywnych przyczyn takich, jak zamknięcie granic lądowych, wprowadzenia zakazu podróżowania do danego rejonu organizator zwraca 100% wpłaty pomniejszonej o koszty ubezpieczenia od rezygnacji! Uczestnik ma możliwość bezkosztowej rezygnacji z obiektywnych przyczyn związanych z brakiem możliwości realizacji imprezy przez organizatora!
Aktualnie sytuacja na świecie jest bardzo niepewna, często potrafi zmienić się z dnia na dzień. Dotyczy to każdej sfery naszego życia, zarówno zawodowego, prywatnego jak i niestety naszych ukochanych podróży.
Podróżny zawsze ma możliwości dobrowolnie zrezygnować z wyjazdu, czy to z obawy przed podróżą, czy innych powodów. Koszty takiej rezygnacji zależą od terminu rezygnacji, a opisane są szczegółowo w naszym OWU, które znajdują się w ofercie. Innym rozwiązaniem, które można w takiej sytuacji zastosować to znaleźć na swoje miejsce inną osobę, na którą możemy przenieść dotąd wpłacone środki. Koszt takiej zmiany zwykle jest niewielki na poziomie 25-60 euro i uzależniony jest od naszego kontrahenta. Od wielu nieprzewidzianych sytuacji możemy się ubezpieczyć, każdy na etapie zapisu ma możliwość wybrania tzw. Ubezpieczenia od rezygnacji, które obejmuje szereg różnych sytuacji m.in. zachorowania, w tym również na COVID.
Osoby niezaszczepione
Rozumiemy, że nie każdy ma możliwość szczepienia lub po prostu nie chce się szczepić. Jeśli jednak dany kraj wprowadza restrykcje dla niezaszczepionych, to my, jako organizator wyjazdu, nie jesteśmy stroną w tej sytuacji. Jest to kwestia pomiędzy danym uczestnikiem, a państwem docelowym.
W sytuacji, kiedy nasz wyjazd jest możliwy do przeprwoadzenia to brak szczepienia (czy doszczepienia) nie uprawnia podróżnego do całkowitego zwrotu wpłaconych środków. Wówczas rezygnacja podróżnego odbywa się na zasadach wskazanych w naszym OWU. Podróżny jest zobowiązany do samodzielnego sprawdzenia warunków sanitarnych przed zapisem i przed wyjazdem, ponieważ organizator nie jest stroną w tej sytuacji tylko Podróżny i rząd danego kraju.
Odwołanie wyjazdu
Gdyby nasz wyjazd został przez nas odwołany ze względu na obiektywne czynniki, jak np.: zamknięte granice lądowe, zakaz podróżowania czy np. zamknięcie bazy noclegowej, macie wówczas kilka możliwości:
- przeniesienie swojej rezerwacji na dowolny inny wyjazd w danym sezonie.
- przeniesienie całych wpłaconych środków na imienny voucher ważny 3 lata
- całkowity zwrot 100% wpłaconych środków, który realizujemy do 14 dni od daty planowanego zakończenia odwołanego wyjazdu.

Bezpieczeństwo na pokładzie autokarów
Współpracujemy z najlepszymi przewoźnikami w kraju. Jak co roku kierujemy się najwyższymi zasadami bezpieczeństwa, a w tym roku dodatkowo stawiamy na szereg dodatkowych zasad, które uczynią naszą podróż spokojną. Oto one:
· codzienne czyszczenie autokarów i dezynfekowanie powierzchni wspólnych (klamki, uchwyty, stoliki)
· atestowany środek antybakteryjny do dezynfekcji rąk dostępny przy każdym wejściu do autokaru
· ozonowanie pojazdu po każdej imprezie turystycznej (ozonowanie zabija do 99% wirusów, bakterii i drobnoustrojów, korzystamy z certyfikowanego ozonatora)
· praca wentylacji i klimatyzacji w systemie otwartym
· wymiana raz na dwa tygodnie filtrów flizelinowych (filtrują powietrze z kurzu, roztoczy i innych drobnoustrojów wyciąganych z wewnątrz autokaru)
· wymiana filtrów kabinowych raz na miesiąc (wg zaleceń organizacji transportowych)
· czyszczenie i dezynfekcja parownika klimatyzacji raz na miesiąc
· pomiar temperatury przez pasażera w domu w dzień wyjazdu

Bezpieczeństwo na pokładzie samolotów
Na naszych lotach przewoźnika Wizz Air obowiązują nowe zasady bezpieczeństwa o których szerzej możecie przeczytać tutaj ->
Zasady są też aktualizowane tutaj ->
W przystępnej wersji można zapoznać się z nimi także na poniższym filmie ->
Dodatkowo o zasadach bezpieczeństwa wprowadzonych w porcie lotniczym Warszawa-Chopin możecie przeczytać tutaj ->

Obostrzenia w podróżowaniu/kwarantanna
Jako profesjonalny organizator cały czas monitorujemy sytuację i dostosowujemy się do wszelkich oficjalnych rozporządzeń. Zapisanie się na wyjazd z nami nie niesie ryzyka utraty środków finansowych w przypadku, gdy nie możemy zrealizować imprezy turystycznej zwracamy 100% wpłaconych środków. Podróżowanie z nami jest całkowicie bezpieczne! Gwarantują to zapisy naszych Ogólnych Warunków Uczestnictwa jak i Ustawa o Imprezach Turystycznych. Podróżny jest zobowiązany do przygotowania się do podróży i do przestrzegania przepisów lokalnych i przepisów na terytorium kraju do jakiego się udaje. Nieprzestrzeganie tych przepisów nie stanowi przesłanki do odstąpienia od umowy. Przed wyjazdem należy obowiązkowo zapoznać się z informacjami podanymi przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych na stronie internetowej -> https://www.gov.pl/web/dyplomacja

Ubezpieczenie
Nasze ubezpieczenie podobnie jak w ubiegłym roku obejmuje wszelkie przypadki zachorowań, które wystąpią podczas naszego pobytu w tym również ewentualne zachorowanie na Covid-19!
